Canon

Da jeg deltok i mai-utfordringen til Maia med bloggen Fabelaktig var jeg så heldig å bli trukket ut av Canon`s egne folk til å vinne fotoboken "Bedre bilder med Canon EOS digitalt speilreflekskamera".
Tusen Takk til Maia og Canon. Gleder meg til å sette meg ned å lære mere om hvordan ta bedre bilder. Man lærer så lenge man lever....og leser....og prøver og feiler.


Samtidig som boken kom min Canon Extension Tube F25 II i posten. Så nå kan jeg ta litt macro bilder også. Dette var et godt tips jeg fant inne hos Stine med bloggen Stines Hjem -Livet på landet
Jeg hadde ikke hørt om mellomringen engang jeg før jeg leste det på bloggen hennes - så tusen takk for kjempe tips. Det funker med den inntil jeg blir rik og kan kjøpe skikkelig macro linse.


Har du macro linse til kamera ditt?


Ha en fin fredag!

Klem
Veronika


Kommentarer

Laura sa…
Åå så heldig du var da :) der finner du sikkert masse nyttig vil jeg tro. God helg til deg og dine. Klem fra meg
Gratulerer med fin premie, skulle nok hatt ei bok å lest i jeg og...
klem

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen