Jeg ♥ overraskelser

Posten er stadig innom og for noen dager siden kom det en pakke i posten til meg. Jeg var heldig (igjen) å vinne på en gi bort som Monica med bloggen Monica`s Blogg hadde for en god stund siden.
En lekker liten nøkkelring sponset av Ferracuti Montaione i Italia. Me like!!!!

Om du vil lese mere om Italia kan du bare ta turen innom bloggen til Monica. Hun har akkurat tilbrakt 8 uker med familien sin der og det har vert moro og interessant å følge henne på turen.
I tillegg så hadde søteste Monica lagt oppi et "god sommer"-kort og noen sjokolader til meg - og i mangel på søtt i denne søte "slanke-tid" så gikk de ned på høykant. Hehe... Tusen Takk Monica!!!

I dag er det bare avslappning. Min kjære har fri i dag og vi må kose oss sammen!
Har du planer for i dag?

Ha en fin søndag!

Klem
Veronika

Kommentarer

Hei på deg!

Ha en fantastisk søndag du også!

Jeg skal gjøre leiligheten klar for visning en siste gang, går den ikke nå, så blir det vel utleie på meg tenker jeg... Men, nå er den jo tom, så nå er det bare støvsuging som skal til før visning heldigvis! :)

Masse klemmer til deg og lille familien din! :)
Anonym sa…
Ja overraskelser liker me og din var jo kjempekjekk å få og sjokolade med,fantastisk:))
Fine søndag til deg!
Klem
Fabelaktig sa…
Gaver i posten er herlig. ALt annet enn regninger er egentlig velkomment.. hihi!

Fineste søndagskvelden til deg, vakre.
Her skal vi bare slappe av og kose oss.

Smil og fine tanker!
klem
Monica sa…
Så koselig at du likte det så godt tihi...
Ha en kos kveld!

Klem fra meg

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen