ekte

I går giftet min pappa seg med sin nydelige dame.
I siste liten ble det bestemt at de ville la vår lille Em komme å levere ringene.
Jeg har hatt en ring-holder som er formet som en bamse og har alltid tenkt at "en dag fikk jeg bruk for den".
Da det var tid for å utveksle ringene spaserte vår 2 1/2-åring rett opp til sin morfar med bamsen, 
åpnet den opp, tok ut ringene og gav de til morfaren sin - helt alene! 
Skulle tro hun hadde gjort dette mange ganger før.
Stolt mamma!


EKTE kjærlighet.
Et fantastisk bilde som sier alt.


Det var min bror som var "fotografen" i går, så jeg la kamera hjemme.
Vi bloggere må også ta fri innimellom.


Og du kan jo si det slik at min kjære fikk mye pes fra alle de andre i går..
Neste gang - vår tur??!!! 
*smiler*

Ha en fin søndagskveld!



Kommentarer

Jatte sa…
Koselige bilder!
Gratulerer til din far og hans kone :)

Ha en fin ny uke,
Klemmer fra Jatte♥
Anonym sa…
Så utrulig herlig❤
Skjønneste Em<3

Graulerer til pappan din og konen hans,
og god ny uke til deg.
Klem:)
Fabelaktig sa…
Så koselige bilder!

neste gang er det deg *blunke*

Herlig tirsdagskveld til deg og dine.
Her har jeg endelig fått nok hode over vann til å sette meg ned å lese blogger - endelig! Såå kos å ta runden og lese og kose meg og da måtte jeg selvfølgelig innom søte deg!

Stor klem

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen