N Y T T - B L O G G T R E F F

Jeg er så superheldig og har fått gode venner og bekjentskaper gjennom bloggen min. 
De siste 2 årene har jeg også vert så heldig å fått delta på Maia`s fantastisk bloggtreff hele 3 ganger. 
Hun står bak bloggen Fabelaktig og er en inspirerende dame på både materielle og menneskelige plan.

Også i år skal jeg få delta på blogg-treff!! 
SoMe Greet - 
13.september skal vi samles i Brevik by sammen med Lise Aulie som driver butikken/nettbutikken 
FestFabrikken og event-selskapet Partyplanner sammen med sin mann Joachim. 

Flybilletter er booket og overnatting er fikset.
Gleder meg helt vilt - for jeg vet dette blir helt sinn-sykt moro --> som vanlig!

Treffer jeg deg?

Mer info kommer om dette treffet, det er såååååå mye jeg må fortelle!!!

K L E M - V E R O N I K A

Kommentarer

Å, dette blir gøy!
Gler meg :)

Klem Birgit
VeroNot sa…
Ja, det veit me alt om Birgit! ☺

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen