En regnfull høstdag

Regnet ser ikke ut til å stoppe opp ute og jeg kjenner jeg må bruke litt ekstra varme inne. Men da er det jo godt en kan kose seg med blogging, redigering av bilder og kos med den skjønne prinsessa mi!!!
Ikke det at jeg ikke har noe å gjøre, men det er ikke alltid like lett med en smertefull kropp......så da gjør vi det som faller oss inn den dagen.. :-)  Men kjenner jeg meg selv rett så er jeg igang med litt av hvert i løpet av kvelden......SKAL BARE.... :-) Vi er igang med badet nede - OPPUSSING!! Vi har rivd alt som skal rives ned, badet er vasket - og NÅ er det klart for fagfolka!!!!! Gleder meg til å bli ferdig med alt som heter bad......ugh...ugh... Her er hvordan det ser ut i dag:


Må bare vise de flotte orkideène mine! Jeg eier ikke grønne fingre - klarer ta livet av kaktuser også jeg....
Men for en gang skyld har jeg klart å få blomster på samtlige orkideèr igjen!!! STOLT!!!!



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen