Å hvor fantastisk jeg er!!! :-)


Deler denne flotte "historien" som jeg fikk av min pappa.. Han mente den passet meg... :-)
Er veldig glad i deg pappa`n min!!! *klem*  


"For en stund tilbake, ved inngangen til et treningsstudio, var det et bilde av en meget tynn og vakker kvinne. Bildeteksten var" I sommer, hva ønsker du å være? En havfrue eller en hval? "

Historien sier, en kvinne (av klær størrelse ukjent) svarte på følgende måte:

"Kjære folk, hval er alltid omringet av venner (delfiner, seler, nysgjerrige mennesker), de er seksuelt aktive og oppdrar sine barn med stor ømhet.
De underholder som gale med delfiner og spiser mye reker. De svømmer hele dagen og reiser til fantastiske steder som Patagonia, Barentshavet eller korallrev i Polynesia.
De synger utrolig bra og noen ganger er de også på CDer. De er imponerende og kjære dyr, som alle forsvarer og beundrer.

Havfruer eksisterer ikke!

                                      

Men hvis de fantes, ville de stå i kø for å se en psykolog på grunn av et problem med splittet personlighet: kvinne eller fisk?
De vil ikke ha et sex liv og kan ikke føde barn.
Ja, de vil være deilige, men ensome og trist.
Og, hvem ønsker en jente som lukter som fisk ved hans side?

Uten tvil, ville jeg heller være en hval. 

                                   

I en tid da media forteller oss at bare tynn er vakker, foretrekker jeg å spise is med barna mine, å spise middag med mannen min og spise og drikke og ha det gøy med vennene mine.

Vi kvinner, vi får vekt fordi vi samler så mye visdom og kunnskap at det ikke er nok plass i hodene våre, og det sprer seg over hele kroppen vår.
Vi er ikke fet, vi er sterkt utviklet.
Hver gang jeg ser mine kurver i speilet, forteller jeg meg selv: "Å hvor fantastisk jeg er!" "

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen