minner fra da jeg var liten

Min pappa har ting og tang som han ikke bruker, de står liksom bare der.
Så da var jeg raskt ute da jeg så disse flotte frukt knivene.
Jeg husker godt fra da jeg var lita jente at farmor skjærte opp frukten til oss med disse knivene.
Gode minner om en nydelig, snill og vakker dame!



Teppet jeg bruker som løper på bordet, har jeg fått av min mamma. 
Det har hun igjen arvet fra min mormor. 
Flotte ting som representerer gode minner!
Har du noe etter dine forfedre?






Kommentarer

Unknown sa…
Så fint og koselig. Jeg liker ting med historie. Sånne fruktkniver hadde faktisk vi også da jeg var barn. D
Herlig !!
Slike fruktkniver hadde vi hjemme da jeg var barn :)

Nyt dagen
Klem Heidi
Huldra sa…
Først av alt: gratulerer med dagen som var :)

Har ingenting spesielt fra foreldrene mine, men mamma er i ferd med å plukke ut ting hun ønsker å gi oss før hun blir borte. Rart, men likevel godt, for jeg setter pris på at ting man får er etter hennes ønske. Det ligger jo mange minner i masse av det man vokste opp med. Fine saker du har. Vi hadde samme kniver da jeg var liten :)
Huldra sa…
- og jo, jeg har litt minner fra besteforeldre også :)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen