6.Desember

DAGENS LUKE:


En flott elektrisk julekule til å ha i småvinduet i stuen. 
Jeg synest den passet perfekt der jeg!!


Så jeg får se om det dukker opp en til etterhvert fra kalenderen. :-) 
Hadde vert flott med en i hvert vindu.
Er ikke min kjære flink???  :-) Jeg synest det iallefall! 
Vet ikke om du ser det - men det snør faktisk utenfor vinduene.
Så her kommer -->

DAGENS JULESANG:



Jeg er potte tett om dagene og prinsessa er ikke helt i form hun heller.
Så her er på Fjell er det rolige dager i adventstida.
Skulle gjerne vert ute å handlet ferdig julegavene, men jeg har rett og slett ikke overskuddet til det.
Men det er jo ikke julaften helt enda - heldigvis!!! :-)

Ny luke og ny sang i morgen!!
Velkommen tilbake!!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen