"Det snør, det snør tiddeli bom.."

Vinterens første snø har kommet. 
Endelig kom det som mange av oss liker og mange hater.
Det er mange forskjellige meninger om snø - men jeg liker den! Det gjør dagene lysere, barna gladere og julens magi kommer nærmere på huden! Det er så koseligt synest å se ut og se flakene med ny-snø dale nedover. Har bare lyst å kle på meg varme og gode klær og ut å leke meg - men det får vente litt siden jeg ikke er helt i form.
En blir barn igjen når snøen laver ned slik som dette!


Min utrolig kjekke mann i uniform synest ikke dette er noe bra. Han kjører buss - så jeg skjønner han. Kaos på veien, ulykker - ja, vi vet alle hvordan det er. 
Så kjør forsiktig og ta hensyn! Det er bedre å komme frem enn å ikke gjøre det! :-)

Kommentarer

Marion sa…
Herlig med litt Julestemning:)!!

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen