jubilanten

Min kjære fylte 40 år i går!
Det ble en rolig feiring da min kjære ikke liker store fester.
Middag ute med gode venner og en liten tur på byen.
Og selvfølgelig champagne.

En flott kveld. 


Elsker deg min kjære!

Håper dere alle har hatt en flott uke som var,
vet det har vert litt stille fra denne fronten
men slik er det av og til.

Mandag begynner jeg på skole, så da blir det enda mindre tid til bloggen de neste 
6 mnd fremover. Men jeg gjør det for meg selv og min fremtid!

Takk for alle hyggelige kommentarer
dere legger igjen til meg!
Setter pris på hver og en av dere!
TUSEN TAKK!

Ha en fin dag!



Kommentarer

fam gab sa…
Gratulerer med din, kjære!
Har en her i huset også, som ikke liker store fester. Så 40 årsdagen passerte stille og rolig her også :)

Lykke til med skolestarten - så spennende!!
Gratulerer med gårdagens jubilant!
Masse lykke til med skolestart ♥
Lenes blogg sa…
Gratulerer med jubilanten :)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen