NIB medlem

 
Endelig fikk jeg også mail fra NIB jentene.
 
 
Stolt medlem!
*smiler*
 
 
 

Kommentarer

Gratulerer !

Grip dagen, du og.
Byfrua sa…
Så gøy gratulerer:))
Håper jeg også hører fra dem en dag:)

Fin helg til deg.
Her er det sykdom i hus igjen, minsten har fått influensa. Kjedelige greier.

Klem Veronica
Gratulerer som medlem i NIB:)

Ønsker deg en finfin helg:)
Klem Marianne
Gratulerer !!
Venter i spenning jeg også :)

God helg
Klem heidi
Unknown sa…
Gratulerer =)) så gøy at jeg vant en luke hos deg;)) Klem henriette
Spirea sa…
Gratulerer med det! :) Ehm..hva skal egentlig til for å få det der merket? jeg har ikke peil..men uansett - kult!
Håper du har gode dager fine deg. Mange klemmer med ønske om en god helg
Unknown sa…
Grattis. Ikke lenge siden jeg ble medlem heller. Skulle gjerne hatt en link på siden sånn som du, men vet ikke hvordan jeg skal få det til..
Unknown sa…
Gratulerer!!! :)



Klem,
Vicky
Anonym sa…
Gratulerer så masse,så gøy:)
Fine lørdag til deg!
Klem
Unknown sa…
Gratulerer med det, så stas:))
Og du, det stuebordet i innlegget under, som du ønsker deg, hvor er det fra? Det var knallfint!!

Ha en fin helg;)
ELLEMELL sa…
gratulerer!

husker når jeg ble medlem og!
stas!

fin dag!
klem ellemell

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen