NIB medlem Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper januar 04, 2013 Endelig fikk jeg også mail fra NIB jentene. Stolt medlem! *smiler* Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper Kommentarer Petrus og Petrine sa… Gratulerer ! Grip dagen, du og. Byfrua sa… Så gøy gratulerer:))Håper jeg også hører fra dem en dag:)Fin helg til deg.Her er det sykdom i hus igjen, minsten har fått influensa. Kjedelige greier.Klem Veronica Marianne Dragon Waagan sa… Gratulerer som medlem i NIB:)Ønsker deg en finfin helg:)Klem Marianne Hvite Blonder og Myke Karameller sa… Gratulerer !!Venter i spenning jeg også :)God helgKlem heidi Unknown sa… Gratulerer =)) så gøy at jeg vant en luke hos deg;)) Klem henriette Spirea sa… Gratulerer med det! :) Ehm..hva skal egentlig til for å få det der merket? jeg har ikke peil..men uansett - kult!Håper du har gode dager fine deg. Mange klemmer med ønske om en god helg Unknown sa… Grattis. Ikke lenge siden jeg ble medlem heller. Skulle gjerne hatt en link på siden sånn som du, men vet ikke hvordan jeg skal få det til.. Unknown sa… Gratulerer!!! :) ♥Klem,Vicky Anonym sa… Gratulerer så masse,så gøy:)Fine lørdag til deg!Klem Unknown sa… Gratulerer med det, så stas:))Og du, det stuebordet i innlegget under, som du ønsker deg, hvor er det fra? Det var knallfint!!Ha en fin helg;) ELLEMELL sa… gratulerer!husker når jeg ble medlem og!stas!fin dag!klem ellemell
Kommentarer
Grip dagen, du og.
Håper jeg også hører fra dem en dag:)
Fin helg til deg.
Her er det sykdom i hus igjen, minsten har fått influensa. Kjedelige greier.
Klem Veronica
Ønsker deg en finfin helg:)
Klem Marianne
Venter i spenning jeg også :)
God helg
Klem heidi
Håper du har gode dager fine deg. Mange klemmer med ønske om en god helg
♥
Klem,
Vicky
Fine lørdag til deg!
Klem
Og du, det stuebordet i innlegget under, som du ønsker deg, hvor er det fra? Det var knallfint!!
Ha en fin helg;)
husker når jeg ble medlem og!
stas!
fin dag!
klem ellemell