laptop trøbbel

Har i dag levert inn min laptop da den ikke vil lade strøm, og da er det selvsagt vanskelig å bruke den. Og å blogge fra mobilen er jeg ikke komfortabel med. Så i dag bruker jeg pcèn til Mo da han endelig har fått den tilbake etter at han lekte datareperatør for noen måneder tilbake. Kan med andre ord si oss enig nå med at det er han definitivt ikke.

Jeg har begynt på skole denne uken og samtidig med at vår lille prinsesse er syk er det lite søvn, så bloggen blir automatisk lagt litt til siden. Men det er koselig å se at dere stikker innom for det. Jeg må bare komme meg skikkelig i gang her, få prinsessa frisk og da er jeg tilbake!

Håper dere alle har en flott kveld og at dagen har vert likeså.



Kommentarer

♥ Helen sa…
Lykke til med skole, du er jammen flink. Og god bedring til den lille.
Fabelaktig sa…
Så flink du er som har satt deg på skolebenken :)

God helg til deg, her skal jeg nyte en skikkelig deilig alenekveld hjemme før vi spenner på skia og drar til Beitostølen i morgen :)

klemklem

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen