en vinner

I dag i fikk jeg en pakke i posten fra søteste Annelise med bloggen Annelise Edgarsdatter.
Jeg var så heldig å vinne to flotte "kjørle-håndduker" (som jeg uttaler) 
i hennes rosa sommer-giveaway.
Jeg som egentlig ikke har sansen for rosa begynner å bli mer og mer glad i fargen...
Kan vell si at jeg blir påvirket av mange forskjellige bloggere....hehe.



Jeg var så heldig å få treffe Annelise på bloggtreffet som ble arrangert 
for kort tid tilbake og hun er en fantastisk herlig dame! 
Håper å få treffe deg igjen ved en senere anledning. 
Tusen takk for de flotte kjøkkenhåndklærne fra Bloomingville.
Annelise er fersk i bloggverden, men så vanvittig flink, 
så ta gjerne en tur innom bloggen hennes og si hei! 

Har forresten fått meg jobb i dag!
HURRA!



Kommentarer

Lenes blogg sa…
Gratulerer. Gøy å vinne. Jeg kjenner meg igjen i dette med rosa...Har aldri vært min farge, men nå sniker det seg noen småting inn i mitt hus nå og da :)
Alltid kjekt å vinne:)

Jeg har ikke helt sansen for rosa enda men at jeg blir påvirket av andre bloggere kan jeg skrive under på! Så det blir vel litt rosa her også etterhvert vil jeg tro;D
Wow, rene blogginnlegg om bloggen min og meg jo:) Såååå skjønn du er, tusen takk.
Så fint at du har fått pakken, alltid gøy å vinne.
Vi sees plutselig igjen..., Bergen i Oktober? Gleder meg allerede til messen.
Fineste sommeren til deg og dine:)
Klem Annelise
lillpastill sa…
Å så fine!
Jeg blir bare mer og mer glad i rosa selv. Før var jeg ikke så voldsomt begeistret, men nå DIGGER jeg det! *ler*
LYKKEBO sa…
Heldige deg da!

Kjempe flott gave:)
Har ikke rosa noen plass....men syns det er en kjempe fin farge;)

Ønsker deg og dine en riktig god sommer:)

Klem

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen