svipptur

Min kjære fant plutselig ut at han ville prøve seg på Galdhøpiggen her om dagen.
Så da bar det avgårde søndagen til Marifjøra i Luster der jeg og prinsessa hoppet av,
og han kjørte videre til Juvasshytta der han sov i telt til dagen derpå.
Og da min kjære tekstet meg ut på dagen på mandag at han var på "taket av Norge"
 - ja, da ble jeg super stolt! Flinke kjæresten!!!
 

Ikke den beste utsikten den dagen....
(bilder tatt av min kjære og noen i tur-følget hans)

Nå er juli måned ferdig og ferien nærmer seg slutten.
I august venter:
- ny avdeling på prinsessa
- ny jobb på meg 
og
-ny turnus på kjæresten
Blir en spennende tid fremover!

Ha en fortsatt god sommer!


Kommentarer

Anonym sa…
Knallbra å komme seg opp til Galhøgpiggen!!
Flinke han er:)
Ønsker deg fine augustdager fine deg:)
Klem fra Lillian

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen