innekos

Ute pøser det ned - tåken henger lavt, er ikke mye som minner om sommer.
Været er ikke så mye å gjøre med, så da er det viktig å kunne kose seg inne. 
Dagene går med til mye kos, film, perling, maling, tegning, leking og flere inne-aktiviteter.


Vi koser oss med smoothie, is, kaker og snop!


Min 2 år gamle datter er helt besatt av de flotte papir-sugerørene fra Festfabrikken.no 
som vi fikk på Sommerkos på Haugalandet. I følge henne selv så: "Elsker stjerne-sugen".

Håper dere har en god sommer uansett vær.
Ha en fin dag!


Kommentarer

Flisan sa…
Ingenting er som innekos:-)
her regner det også, så i kveld er det telys og det er jo så koselig, rene høstfølelsen!
digger papirsugenrørene!
nå er det snart helg, kos deg !
GodTid sa…
Så koselig blogg du har! Takk for at du la igjen kommentar inne hos meg på www.godtid.no, så jeg kunne finne deg!

Elsker papirsugerør - de er så fine! :)

Klem fra Tone
Anonym sa…
Har så lyst på sol og varme eg og,litt lei kan du sei og andre som har hatt fint vær i over to veker,sukk!!!
Me får kosa oss inne så best me kan:)
Klem fra Lillian
Barkeblikk sa…
Hehe. Så søt "stjerne-sugen" ;-)
Håper solen har tittet frem hos deg. Og at du nyter sommeren!

Fant deg på instagram og måtte ta en titt, nå må jeg se litt mer. Fin dag til deg. Klem fra Monica.

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen