årlige krabbefest

For et par helger siden var vi hos min søster som igjen inviterte til sin årlige krabbefest.
I år som i fjor så dekket hun vakkert opp med langbord i garasjen sin. 
En ellers så kjedelig garasje var ryddet og pyntet etter beste evne.


Stearinlysene var tent i hver en krok, krabben var ferdig kokt 
og det var bare å sette seg ned og nyte en av havets frukter.



Jeg skal innrømme; jeg liker bare de store klørne jeg da.
En skive med krabbe, presset sitron, litt purreløk og ekte majones smaker fantastisk godt!
Og et lite glass med hvitt til skadet ikke.. *smiler* 
Gleder meg allerede til neste år!!!!

Har du spist krabbe i år?








Kommentarer

LilleLeo sa…
Ferskkokt krabbe har jeg spist i år, det er så godt! Jeg spiser kun klørene jeg også, alt annet går i bosset for min del. :)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen