førjulskos

I år som i fjor så reiser jeg på Førjulskos sammen med mange andre flotte bloggere. Denne gang skal vi til Lillestrøm og det er ingen andre enn Maia med bloggen Fabelaktig som arrangerer dette.


Vi skal ha juleverksted, ha flotte foredragsholdere og ikke minst, en av de tingene jeg gleder meg mest til,
- vi skal få servert vietnamesisk mat laget av "Mamma-Fabelaktig".
Det å smake på mat fra andre kulturer er noe jeg elsker og jeg er veldig glad i mat fra Asia.
Gleder meg stort til å treffe gamle og nye bloggerinaer igjen.

Det kommer nok flere innlegg etterhvert om blogg-treffet som jeg er så heldig å fått plass på!

Sees vi der eller??





Kommentarer

Hannesin sa…
Hei !

Ja, vi sees om en liten uke på Førjulskos ! Gleder meg !

Hilsen Hanne
Gry Hege sa…
Ikke mange dager igjen nå til vi sees på treff. Jeg tror det blir kjempekoselig :)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen