zanz

Zanz - ikke som hos naboen! er en butikk som holder til i Lillestrøm. 
Heldigvis for oss som ikke bor i nærheten så har de også nettbutikk.
I forbindelse med bloggtreffet "Førjulskos" som Frk.Fabelaktig arrangerer,
skal vi innom der og tømme lommebøkene våres. (om den ikke var tom fra før av likssom..hehe)
Og jeg har allerede laget meg en laaaaaang ønskeliste - så får vi se hva som blir med hjem i kofferten.
Her er noen av ønskene mine:




Og sist men ikke minst så står denne veldig høyt på ønskelista.


Har du vert innom Zanz - ikke som hos naboen! så bør du ta turen innom: 
Mange flotte julegaver.



Kommentarer

Fabelaktig sa…
Hei søte du!
Først må jeg takke deg for at du legger igjen spor på bloggen min. Det gjør meg glad, for jeg elsker kommentarer og dine er jo så herlige! Jeg har hatt helt stopp på å besøke andre blogger en periode, jeg måtte rett og slett prioritere tiden min. Men nå har jeg endelig hodet over vann og kan endelig dra på besøk hos herlige bloggerinaer som deg *smiler*

Det var veldig hyggelig og gi deg en klem i farta i bergen, men snart sees vi og får skravla ordentlig!

Så fiint du blogger litt om førjulskosen, det setter zanz jentene pris på :) Mange lekre ting du har satt på ønskelisten!

Ønsker deg en fortsatt nydelig uke!
Her er det litt mer hvilepuls enn på lenge og jammen skal jeg nyyyyte det!
Stoor klem

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen