hvor ble tiden av

Høsten har smyget seg frem utenfor døren, lysene er tent på innsiden og jeg sitter med en god kopp te.
Jeg, som mange andre, er oppe tidlig og det er mørkt og snart vil det være mørkt før jeg rekker komme meg hjem etter endt arbeidsdag. Heldig som jeg er så har jeg verdens beste solstråle, synes iallefall jeg, i min nydelige datter! Em har begynt å ta bilder med ipoden sin, og det er veldig moro!


Er hun ikke flink?? *smiler*
Meg og min kjære.

Savner faktisk å dele med dere, så jeg håper dere får se litt mer til meg her inne nå fremover mot jul.
Ha en finfin fredag i morgen og god helg!


Kommentarer

Anonym sa…
Så koselig når ho tar bilde:)tida går fort den og tenk me er allerede i oktober:)
Ønsker deg ein fin fredag og ei god helg!
Klem fra Lillian

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen