en gledens dag Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper november 12, 2013 Og i dag kom gla`meldingen via en journalist i en radiostasjon i Filippinene. Familien til min venninne har gitt lyd fra seg og de er trygge og i livet. Det hjelper å ikke gi opp håpet! HURRA! Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper Kommentarer LilleLeo sa… Det var godt å høre! Uvissheten er noen ganger verre enn sannheten. <3 Spirea sa… jeg drister meg til et aldri så lite "halleluja". Vi må ta med oss de gledene vi kan når det gjelder Filippinene for tiden..Å..jeg ønsker deg en glad uke videre. klem :) Unknown sa… Så BRA!! Herlig følelse tenker jeg <3Blir veldig hyggelig og hilse på deg på førjulskosen:)Ha en fin dag!!
Kommentarer
Blir veldig hyggelig og hilse på deg på førjulskosen:)
Ha en fin dag!!