"Maia-magi" del 1.

På lørdag hadde jeg pakket kofferten og jeg suste avgårde til Flesland for å være med på 
"Maia-magi" = Førjulskos i regi av frøken Fabelaktig.
Eventyret foregikk i den "lille" byen Lillestrøm og vi var 40 prinsesser (bloggerinaer)
som startet det hele på Zanz - ikke som hos naboen!






Der ble vi møtt med champis i glasset og noe snacks å bite i. 


For en butikk!!!!! - den som hadde vert rik...*drømmer*
Jeg var jo egentlig ganske så rik, iallefall når det kom til vinnerlykke.
En Kubus 8 Lysestake til en verdi av 1799,- er på vei hjem til meg i posten.
*SMILER FRA ØRE TIL ØRE*
Er den ikke fin?


Mye mer kommer fra bloggtreffet. Må egentlig bare få litt tid til å sette meg ned å kikke på innholdet i de fantastiske goodiebagene. Det var så overveldende, og jeg som bare hadde tatt med en liten koffert for en overnatting, jaja....neste gang tar jeg med en buss tenker jeg!!! *smiler lurt*

Følg med videre - mye spennende lesestoff og bilder kommer!
Nå viser klokka 23:04 og jeg MÅ komme meg i seng.
Natta alle!



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen