høstens store happening

 Weee....Weeee
Jeg skal til Lillestrøm neste helg!!
Sa du cupfinalen??
Nei, nei... fotballen den kan bare trille.
Jeg skal på bloggtreff sammen med 39 andre damer.
Frøken Fabelaktig overgår sikkert seg selv, som hun forsåvidt alltid gjør når hun arrangerer bloggtreff.
Alle bilder i dette innlegget er lånt fra hennes blogg. Tusen takk!

Denne gangen skal vi til Lillestrøm. 
Vi starter den fantastiske reisen hos ZanZ - ikke som hos naboen.


Der skal kortene lukte svidd før vi skal samles i et leid lokale der Maia sikkert har pyntet og dekorert fabelaktig for anledningen. 
Så blir det juleverksted der vi skal lære å lage vaniljeekstrakt, sukkerbiter og ikke minst skal vi få lære og dekorere 
jule-cupcakes som "driv-jernet" Maia har laget på forhånd.


Vi skal ha flotte foredragsholdere, som igjen er sterke forretningskvinner. 
Bare se listen under her:


Og om det ikke skulle være nok så har Maia også fått andre flotte sponsorer til treffet.
Mer om dette kommer etter treffet - GLEDER MEG!!

Og så blir det fantastisk herlig, spennende 
og nydelig mat (regner jeg med) fra "mamma-Fabelaktig".


Ser ikke dette fantastisk ut?

Dette blir så moro og spennende.
Antrekk har jeg ikke helt på plass enda.
Men det begynner jo haste litt, så jeg får vell ta turen 
ut i morgen og se om jeg finner noe. 

Ha en fin fredags kveld!


Kommentarer

Fabelaktig sa…
Nei, nå er det ikke lenge til :)
Gleder meg!
Tone sa…
Usj ja, det var det med antrekk da....
Å dette blir jo bare knallbra!
Gleder meg stort😊
Rene Linjer sa…
Jeg vet heller ikke hva jeg skal ha på meg, men sikker på at vi får det helt Fabelaktig uansett!
Jatte sa…
Juhu, jeg også! gleder meg veldig :D
Skal bli koselig å treffe deg og alle de andre flotte damene!

Nyt Søndagen,
Klemmer
Pink lady sa…
Gleder meg til vi sees i morgen!!
Nå reiser jeg straks til flyplassen:)

Klem

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen