♥ Endelig helg ♥

Så var helgen er igjen og selv om det er veldig kjedeligt så har vi taco til middag hver fredag!
Vi elsker taco og det så lett å enkelt å lage til og jeg og min kjære får mye tid sammen på kvelden etter vårt lille mirakel har lagt seg! En herlig avslutning på ukedagene og en god start på helgen! I dag var vi også en liten tur innom Bohus - jeg kunne gått derfra med mye mere enn jeg gjorde. Var på jakt etter en lampe, men den var utsolgt, og da ble denne her med hjem i stedet. En enkel og grei liten oppbevarings-puff - sammenleggbar! Og vår lille prinsesse gikk rundt og rundt og rundt den når vi kom hjem.


Praktisk for oss som må gjemme bort barne-bøkene da vår lille prinsesse spiser og tygger de i filler. Vi tror hun gjerne har gulpet litt når vi finner henne med noe hvitt rundt munnen, men det viser seg at hun har våte papir "smuler" rundt munnen.
De sier fiber er sunt - men tror ikke det gjelder papir.... *smiler*


Min kjære kom jo også hjem med roser til meg i dag, ikke mindre enn 40 roser! 
"Hva galt har han gjort nå?" da liksom... hehe.... Se hvor flotte de er!
Tusen takk min kjære!

Det var ikke alt jeg fant på Bohus i dag, men jeg må vise dere i morgen.
Nå er det natta her og lyset er ikke akkurat så veldig godt å få "gode" bilder i.
Sov Godt og God Helg til alle sammen!


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen