♥ Til å holde en varm ♥

I romjulen fant jeg (og mange andre) et skikkelig kupp på KID,
  Chinchilla Pledd til en billig penge!
Og de er gode og varme å ha når kulden setter sine spor på utsiden av vinduskarmen.

Min lille prinsesse elsker å kose med teppet, det er så mykt og godt.
Det er "chinchilla-pels" på ene siden og brun fleece på andre siden.
Om det er noen som fryser der ute så er det bare å løpe å kjøpe - kan anbefales på det sterkeste!
Nå kl.18 viser gradestokken -2 kalde grader på utsiden her på vestlandet.
Jeg er fortsatt skikkelig "dett i dappen" men prinsessa får smilet frem i meg hver dag!

Ha en flott kveld videre!



Kommentarer

Fabelaktig sa…
Jeg hadde ett sånt pledd en gang, helt til hunden min tok det og gjorde det til sitt :)

Fabelaktig Aften bloggtreff arrangerer jeg for mine lesere, påmeldingslisten var full allerede i desember. Så dessverre. Du får bare følge med videre og se om jeg arrangerer noe :)

Fabelaktig onsdag!
Jeg og Nala har krøllet oss oppi sofaen ;)

klem
VeroNot sa…
Hehe... Skal tenke på deg neste gang det kommer på tilbud!! :-) ha en flott morgendag! Nå er natten her...

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen