♥ Foto ♥

Min gode nabo Irene elsker å jobbe med kamera sitt. Hun er en kjempe flink dame som vet hvordan hun skal kapre gode motiver på lerret. Ta gjerne en tur innom bloggen hennes Irenes Foto.
Her kommer noen av blinkskuddene hennes.

Min vakre datter

 Isterdalen



 Giske

Bergen by fra Skansen

 Rose

Gleder meg til hun skal leke mere med kamera sammen med meg, og ikke minst når hun skal ta flere bilder av min nydelige datter! Ta turen inn og legg gjerne igjen en liten hilsen til henne - da blir hun glad!

Klem
post signature

Kommentarer

Fabelaktig sa…
Åh så herlige bilder! Datteren din er såå peen!

Tusen takk for koselig kommentar inne på min SDS! Slikt varmer!

Ønsker deg en vidunderlig helg, søte! Koose deg og nyte den.

Dagen i dag går nok til klesvask og pakking. Prague is calling, yeay!

Helgeklem fra Maia
Nala logrer og sender deg en kos
VeroNot sa…
Ha en kjempe tur! Skulle ønske det var meg - men en dag...!!!

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

hjemme igjen

Lumpia Shanghai (vårruller)