♥ Giveaway - All of Irina ♥

En dame som virkelig er glad i farger er All of Irina. Nå er hun igang meg en kjempe flott GIVEAWAY og jeg deler mer enn gjerne hennes inspirasjon. Bli med her og kanskje det er du som stikker av med to par plexiglass-bein til møbler. Sjekk bloggen hennes , kanskje du blir inspirert du også! Ta deg tid og les gjennom bloggen hennes og se på alle de flotte, kule møblene hun har pusset opp. Nedenfor her kan du se WOW bordet hennes! Hun skal også åpne opp butikk på Ersgard gård i Stjørdal, les mere på bloggen hennes.



Bli med du også! Klikk deg inn HER og bli med du også!!! Lykke til!! Frist er 16.Mars 2012

Klem
post signature

Kommentarer

Pia Maria sa…
Hei =) Takk for hyggelig kommentar inne hos meg =) Dette så ut som en flott giva away, drit kule ben på bordet! Kanskje jeg må bli med =)

God helg til deg og dine
Klem
Fabelaktig sa…
Sveiper innom for å si hei og takk for fine kommentarer inne hos meg :)

Fineste fastelavenssøndag til deg!
Jeg skal på med forkledet og leke bakemester harepus imorgen :)
smil og klem

Ps! Du har sånn ekkel ordbekreftelse, sånn FIY :)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen