dekoria

Soverommet er det rommet en viser minst av, og det er vell av den enkle grunn at der inne flyter det som regel av klær og div. Det tar tid å re sengen og ikke minst banke putene og legge de fint på plass. Jeg skal innrømme at det ikke skjer så ofte her hos oss heller, men i dag har jeg gjort det med glede! I posten i dag fikk jeg et flott sengeteppe med matchende puter fra Dekoria.no



Synes soverommet ble oppgradert endel hakk når jeg fikk dette på sengen. 
Skikkelig godt stoff var det også - så jeg er veldig fornøyd.
Minner litt om slike sengetepper de har på hotell.
Forskjellen er vell at på hotellet så er sengeteppet stryket, noe det aldri kommer til å bli gjort hos meg.

Klikk deg inn HER for å finne flere flotte sengetepper med tilhørende puter.
Du kan også få sydd sengeteppe etter dine egne mål og du kan selv velge hvilket stoff du ønsker.


De har alt av tekstiler til ditt hjem, gardiner, sengetepper, pynte-putetrekk og mye mer. 


Jeg har fått 2 flotte putetrekk også, men må ut å kjøpe meg puter å ha inni før jeg kan vise de frem. Og jeg synes de er kjempe kule! Ta en titt på Dekoria.no og se om du finner ut hvilke. 
Kanskje du finner noe du også liker. *smiler*


Innlegget er sponset.



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen