laaaang bloggfri

I dag er det gått 1 år siden vi alle fikk den triste beskjeden gjennom nyhetene om at vår alles svømmehelt Alexander Dale Oen hadde gått bort så alt for tidlig. I dag 1 år etter så er broren hans Robin på vei over Norvestpassasjen sammen med 3 norske ungdommer, henholdsvis 13, 16 og 17 år. Om du vil følge med på oppdateringer fra ekspedisjonen deres kan du klikker deg inn på 
The Dale Oen Experience facebookside.


Over til noe annet:
Jeg er fortsatt ganske opptatt med skolearbeid og oppgaveskrivning,
og bruker resten av min tid på mine kjære..
Men jeg lover å komme MYE sterkere tilbake når eksamen er ferdig.
---------------------------------------
I  går var jeg og min kjære på Tor Endresen konsert
sammen med gode venninner/venner og med mye godt humør!
Han har alltid vert min "helt" siden jeg var lita jente. *ler og smiler*
Han er fortsatt kjempe flink å synge og underholde. Super kveld!


Håper dere alle har en flott 1.mai!
Her koser jeg meg inne sammen med min lille familie da det høljer ned ute.
Pannekaker med blåbærsyltetøy til middag i dag.
Nam, Nam!

Vi sees!





Kommentarer

Hannesin sa…
Lykke til med oppgaven !

Vi sees på Haugaland !


Hanne :)
Hannesin sa…
Så hyggelig "å besøke" deg på bloggen !

Vi sees på Haugaland !

Hanne :)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen