goodies

Vi som skal på Sommertreff på Haugalandet er super duper heldige!
Dette blir STORT!


Frøken Fabelaktig og Frøken MittSitt har "hancket" inn den ene store sponsor etter den andre.
Det kommer til å være en gedigen goodiebag på hver og en av alle de 50 damer som skal dit.
Og jeg er en av de! Åååå som jeg gleder meg til å treffe damene bak mange av de bloggene jeg leser. 
(selv om jeg skal innrømme tiden ikke har strukket helt til de siste halvåret)

Bare se her - her er noen smakeprøver på noe av det som lander i goodiebagen.



Her er den fabelaktige listen over de flotte sponsorene til treffet:

Dette blir årets happening!!!
Gleder meg til å treffe mange av dere flotte bloggere!
 Ha en super mandag kveld. Jeg har hatt prøve eksamen på skolen i dag.
 Vet ikke helt om jeg får toppkarakter på den.....men..men...







Kommentarer

Anonym sa…
Det blir knallbra og fantastisk:)gleder meg stort!
Sees på lørdag❤
Klem
Hei,
Takk for hilsen inne hos meg. JEg gleder meg veldig til lørdag, men har nesten ikke tid til å glede meg en gang -så travelt! hahah!

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen