giveaway

Har du lyst på en av disse flotte fødsels-diplomene?
Disse får du kjøpe gjennom nettbutikken Nikknakk.no.
Eller du kan vinne en her i Vinduskarmen.



Om du vil være den heldige som vil stikke av med denne så kan du ta 3 lodder denne gangen:

1.lodd - legg igjen en kommentar om hvilke og hvor mange lodder du tar.

1.lodd - legg deg til som følger av bloggen min 
(følger du bloggen allerede har du selvfølgelig 1 lodd)

1.lodd - del denne giveaway på bloggen din eller på FB



Om du ikke klare vente lenger så kan du klikke deg inn her og bestille deg den du liker best. 
Koster bare 150,-

Den heldige vinner blir annonsert den 31.mai 2013.

Lykke til!!



Kommentarer

Anonym sa…
Så flotte dei var,tar 3 lodd eg:)
Ønsker deg ein fin tirsdag!
Klem fra Lillian
Nennes sa…
Prøver på 2 lykkelodd :)!ble tante for et par dager siden, så dette hadde passet bra!

Carpe diem.

Klem
HildeR sa…
Så tøffe, jeg vil gjerne være med!
Blir tante om ikke så fryktelig lenge, dette hadde jo vært midt i blinken.

Trekker meg 3 lodd og venter i spenning.

Nyt herlige maidager!

mari_gull(at)yahoo.no
ღ♥ღ✿ ✿ღ♥ღ

Blir veldig gjerne med, kunne gjerne tenkt
meg et sånt et til lille prinsessa mi ღ

Tar 3 lodd , delt videre på facebook & ny følger av bloggen ! =) ღ

Krysser fingrene og ønsker deg en flott dag videre ღ

charlotte_kolnes@hotmail.com

ღ♥ღ✿ ✿ღ♥ღ
Tar 2 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com
Lisa sa…
Jeg deltar med 3 lykkelodd :-)

Klem, Lisa
Anonym sa…
Denne har jeg veldig lyst på til vårt vakre prinsessebarnebarn på 3mndr.
Trekker 2 lodd,kommentar + deler på fb :-)

tevens@online.no
Skal ha barnedåp snart, så premien hadde vært super! Tar 2 lodd - følger deg allerede og har delt på face.

Klem fra Hilde

PS: Konkurranse hos meg også om du vil være med
Anonym sa…
Hei!
Jeg tar 1 lodd :)

i_sen3@yahoo.no
Jeg vil gjerne ha 3 lodd :D

Klem Karianne
Turid Helen sa…
Jeg vil ha 1 lodd :-)

mail: turiiid@hotmail.com
Eva Britt sa…
2 lodd på meg -følger og ønsker meg den med ugle på om jeg vinner.
Ha ei fortsatt fin helg :)
2 lodd på meg! Jeg har lagt meg til som følger og kommenterer :) kunne mest tenkt meg grå elefant om jeg vant ;)

Klem <3
lisebjerka@hotmail.com sa…
Oi, så fine! Det ville jeg gjerne hatt! :)
TonePus sa…
Hei, det får bli to lodd på med :)
Digget den med uglen. 1 lodd for kommentar, og 1 lodd for deling (http://www.konkurransenett.no/side/bli-medlem/tipsetAv/frktonepus) Hilsen Tone, highfiveblogg@hotmail.com
Eva sa…
Tar tre lodd jeg.
:)
Så søte disse diplomene var - håper på vinnerlykke og melder meg på med 2 lodd. :-) Ugla i blågrønt passer godt til Herman vår!
jeg blir gjerne med!

2 lodd på meg da ;) Klemmer fra Nina
Trekker et lodd å håper jeg har lykken med meg :)
Anonym sa…
2 lodd på meg :)
tina.sves@gmail.com
Anonym sa…
Jeg tar 2 lykkelodd og krysser fingrene for prinsessen min!

Hilsen Egat
Louise sa…
Jeg prøver lykken med 1 lodd:)
Anonym sa…
Jeg er med og trekker lykkeloddet! :)
mail2snuppa@yahoo.no - Sølvi
Anonym sa…
Heisan!

Så vakre disse var! :)

Om jeg skulle være den heldige, skal den gies til en god vennindes lille baby, så jeg krysser fingrene med 3 små lykkelodder!

Ha en riktig god helg! :)

Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen