sommerkos på haugalandet

Jeg er uheldigvis blitt en ganske travel dame/skoleelev/mamma/kjæreste de siste 5 månedene og bloggen min har lidd tapet av at tiden ikke strekker til. Men jeg har sagt jeg kommer tilbake, og det gjør jeg når jeg har kommet over eksamen som venter i juni. 
Hjææælp!!!!.....neida, jeg er egentlig ganske rolig....enda..... *smiler litt skjevt*

Men rett før eksamen, så er jeg så heldig å skal få delta på sommerens store blogg happening i Haugesund, nærmere bestemt Viksemarka. Weeee så jeg gleder meg!!!
(klikk på bildet for mer informasjon)


Da braker det løst med 50 blogg-damer, interiør, motevisning, 
mat og god drikke, samt en lekker goodiebag.
Og dronningene av alle dronninger er 
Maia med bloggen Fabelaktig og Karianne med bloggen MittSitt
Er sååååååååå imponert over det disse damene har klart å stelle i stand. Tusen Takk!
Alt vi trenger å ta med er godt humør og at vi kler oss etter været! 
Håper inderlig værgudene er med oss!!

Gleder meg til å treffe alle sammen!! 
Skal du være med??!!!!

(Kommer eget innlegg med oversikt over alle de flotte sponsorene de har fått på kroken)



Kommentarer

Fabelaktig sa…
Vi sees snart, du fine!

Smil og klem
-Maia
Vi sees neste helg:) Hælledussen som jeg gleder meg!!
Fineste lørdagen til deg...
Annelisr

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen