amundsen spesial

En av våre flotte sponsorer på "Sommerkos på Haugalandet" var ingen mindre enn

Ekteparet Eva Mariann og Trond Amundsen kom direkte fra flyplassen etter en lang dag på jobb for å fortelle oss om den flotte bedriften de driver - Amundsen Trading AS. 

Butikkene de driver heter Amundsen Spesial AS. De holder til i  Haugesund og en på Oasen storsenter i Fyllingsdalen utenfor Bergen. Som den eneste bedrift i landet har de enerett på engroshandel av JME Food/Home, Whittard og Amundsen Spesial varer. 
De sender varer over hele landet, og jeg vet Kremmerhuset er et sted en kan handle noen av deres engrosprodukter.

JME Food/Home er den nye serien til Jamie Oliver, den kjente tv-kokken fra England. JME ble etablert for å støtte og oppmuntre mathåndtverkere verden over til å skape lekre matprodukter. Dette er varer som skal friste den mat interesserte. 

Ekteparet vet å skjemme bort oss blogg-damer og vi fikk en flott goodiebag med JME produkter. Og etter kommentar fra min kjære her om dagen om at : "dette var veldig godt" så kan jeg trygt si løp og kjøp! Det beste er jo at selv om du ikke bor i Haugesund så kan du fortsatt få fatt på slike produkter, for for en uke siden åpnet Amundsen Trading AS nettbutikk - bare klikk deg inn HER og se selv!!! 
Jeg vet iallefall at jeg skal innom å handle meg noen flere godsaker.


Men det herlige paret ville ikke gi seg her. De hadde pakket enda en flott goodiebag, til hver og en av oss 50 damer. 
Er det rart vi var elleville??!! (kanskje champagnen hadde litt virkning)

Whittard er et verdenskjent merke som har sin opprinnelse fra England, og det er en av Englands mest eksklusive og velrenommerte produsenter av te, kaffe og kako. Det var Walter Whittard som startet sin første te- og kaffebutikk i London for over 125 år siden, og i dag heter butikkene Whittard of Chelsea.

Jeg har klart å ikke åpne den nydelige boksen med de nydelige sjokolade-kjeksene, men jeg skal innrømme at kakaoen ble testet ut første kveld hjemme etter det fabelaktige treffet. Nam..nam! 

Om du har lyst på så er det bare et enkelt klikk rett inn på nettbutikken deres. Spesialproduktene har jo en fantastisk lekker design, eksklusiv innpakkning og flotte etiketter, og er helt klart med på å gi "det lille ekstra" i forholde til en gave. Utenom mat og drikke har Amundsen Spesial AS gaveartikler i form av kopper, service, tekanner og mye mer. 

Jeg vil gjerne si TUSEN TAKK til Amundsen som gav oss så mye flotte gaver!
Helt vannvittig!

Og om du som leser dette har lyst å prøve noen av disse produktene er det bare å klikke deg inn på nettbutikken deres eller stikke innom om du er i nærheten av en av de flotte butikkene.
God handel!









Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen