furby giveaway

AVSLUTTET!!

Magiske Furby er tilbake!!

Husker du FURBY
Det lille, søte kosedyret som ble hele verdens myke kjæledegge på slutten av 1990-tallet. 
Nå er FURBY tilbake – klar til å ta nye generasjoner med storm!



FURBY har vokst seg større og er blitt mer selvstendig – nå er han interaktiv på en helt ny måte.
Det er virkelig noe å glede seg til!
For det lille, myke elektroniske kosedyret er mer sjarmerende enn noensinne: 
FURBY kan vifte med ørene og bevege seg i takt med musikken.
Men FURBY kan også mye mer …
FURBY har utviklet seg til en virkelig interaktiv venn for barn fra 6 år.
Den har sin egen vilje – akkurat som barn har – og FURBY utvikler også fortløpende sin egen unike personlighet. 
Alt etter hvordan du behandler det lille, søte elektroniske kosedyret. Så pass på!
- Kiler du den og gjør du den glad? Og husker du å gi den mat?
- Eller rister du den kraftig og velter den?


Øynene er sjelens speil, heter det i et gammelt ordtak. 
Derfor har FURBY naturligvis også fått levende øyne – 
små moderne LCD-skjermer – som hele tiden uttrykker FURBYs umiddelbare følelser. 
Dermed kan barn på en ny måte lære hvordan deres egne handlinger påvirker omgivelsene 
på en morsom og trygg måte. En erfaring som de også kan få glede av i samspillet med sine lekekamerater.
 
FURBY passer også fint til dagens generasjon av barn, som i dag sjonglerer trygt med smarttelefoner og nettbrett. FURBY kan nemlig fôres virtuelt via en spesiell FURBY-app. Den kan også hjelpe deg med å få oversatt både det helt spesielle FURBISH-språket og de engelske ordene som FURBY med tiden vil utvikle, slik at du forstår din nye venn!
Appen er gratis og kan brukes til Android, iPad, iPod Touch, iPhone med OS4.2 eller nyere versjoner.
Furby bruker 4 AA-batterier. Opplev spill og moro på www.furby.com

Er du og familien din klar til å møte FURBY??
Hasbro har sponset meg med en FURBY som kan bli DIN. (verdi 899,-)
Hvilken farge det blir - det blir en overraskelse!

Regler for å delta er:

1 lodd - legg igjen en kommentar på bloggen min.
5 lodd - legg deg til som følger av bloggen min.
10 lodd - del denne giveaway på bloggen din eller via i Vinduskarmen sin facebookside.
Skriv en kommentar på Facebook om du har "DELT" linken.
Bruk øverste bilde når dere linker.

Totalt kan dere ta 16 lodd hver.
Siste frist for å delta er 29.juni kl.18:00
Lykke til!! 

Én ting er sikkert – livet ditt blir aldri det samme igjen. Til gjengjeld blir det morsommere! 





Kommentarer

Anonym sa…
Så klart eg vil være med,så skjønne liten fyr:)
6 lodd på meg!
Fine dag til deg!
Klem fra Lillian
Anja sa…
Må selvfølgelig hive meg på denne - tror det hadde vært stor stas hos de minste her i huset! :)
Jeg tar 16 lodd. :)

Hilsen fra Anja
(anja_joh@yahoo.no)
Frk Elton sa…
ÅÅÅ søtsest furby!
Den hadde blitt en hit her i huset ;)
Trekker dermed Full pott, 16 lodd :)
Ha en fin kveld!
Klem
HildeR sa…
Ååååh... De er jo bare SÅ søte!
Jeg vil gjerne være med - 16 lodd til meg.
(Delt via Vinduskarmen på facebook)

Hilsen HildeR
mari_gull(at)yahoo.no
Anonym sa…
Disse husker jeg når de var skikkelig in. Kjempe morsomme og har tre her som garantert hadde syntes det samme. Tar 11 lodd.

Lisbeth N uglylizz78@gmail.com
Kari- Mette sa…
Herlig furby. Min eldste datter som nå er 25 hadde en slik en. Nå er det minstemann som ønsker seg en. Jeg er følger, delt på face og kommenterer. Da blir det 16 lodd på meg :-)
Kari- Mette
karimped(att)hotmail.com
Unknown sa…
Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg!
Prøver lykken med full pott.
Ha en flott onsdag

Klem Agnes
Anonym sa…
Blir gjerne med å prøver lykken her :) Trekker 11 lodd.
Liker og Delt på Fb.

Mvh Anita
kvalheimsjenta@gmail.com
Therese sa…
Så gøy at furby er tilbake i 2013 drakt! Jeg prøver lykken med 6 lodd.
Denne ønsker Ella seg veldig mye;) Tar seks lodd jeg og krysser fingrene;))

Lenge siden jeg har vært innom, ser jeg. Jeg er helt håpløs i å besøke blogger om dagen. Etter eksamen var over har jeg bare slappet av og før den tid hadde jeg bare tid til å prioritere innlegg;) Ser at du også er ferdig med eksamen. Deilig;))

Ønsker deg en god dag
Klem Tonje
Sigyn sa…
Takk forkoselig kommentar i bloggen min :) klart jeg vil være med her! Jeg tar 6 lodd
MøbelPøbel sa…
Hei!

Takk for at du informerte om fin-fin give away! Datteren ønsker seg denne noe veldig!
Trekker 6 lodd vi.
Ha en super dag videre!
Jane sa…
Jeg prøver gjerne lykken jeg med ett lodd :)
klem Pantonejane
Lisette sa…
Prøver lykken med 6 lodd
Huldra sa…
Takk for tipset! Jeg har et tantebarn som hadde gått i fistel om hun hadde fått en sånn herlig venn. Prøver lykken med full pott :)
Lenes blogg sa…
For en herlig gave. Denne hadde sønnen min digget. Jeg er allerede følger av bloggen, har linket på bloggen og kommenterer. Blir det 11 eller 16 lodd??
ke sa…
Ååh gamle gode minner..
Blir 6 lodd på meg.
Kath
Gina sa…
Husker desse, men hadde aldri nokon sjølv. Eg var sikkert for gamal til slikt :P
Tar gjerne 6 lodder å prøver lykken :)
Ha ein fin kveld!
Gina
16 lekelodd til frk Sletvik <3
Anonym sa…
11 lodd håper jeg på, delt fra FB til min egen.

Hadde vært så moro å vunnet som gave til mitt tantebarn!

Sommerhilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com
Heidi sa…
Jeg er med!
1 lodd på meg, ikke mye, men alt som trengs for å bli den heldige :)

Ha en flott dag =)

(heidisorli@hotmail.com)
Hei.., sååå koselig GIVE AWAY!! Har et lite gull som hadde blitt veldig glad for denne:) Tusen takk for fine kommentarer inne hos meg. Er vel du en knupp!! Er langt fra noen super fotograf, men kameralek er GØY:) Kjempegøy!!
Vi sees kanskje i Bergen i Oktober? Det hadde vært koselig. Fineste dagen til deg, og god helg:)

Klem Annelise
..glemte helt å trekke lodd!! 6 lykkelodd på meg:)
Jeg vil gjerne være med og prøve lykken :) Hadde en Furby på 90 tallet, å han var en koselig og rar liten kar..
Jeg trekker 16 lodd.
Har fulgt deg en god stund allerede :) Jeg har delt på Facebook & Twitter. http://www.facebook.com/monica.k.schulz/posts/10152929414925054

Har utrolig lyst på en slik, som jeg kan leke med sammen med mitt barnebarn. Hun ville elsket den lille søte,rare og morsome hårballen :D

krysser fingrene og håper.
Ønsker deg en super fin sommer.

Sommer hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com
http://nysgjerrigheten.blogg.no/
Unknown sa…
Jeg vil gjerne være med på denne giveawayen, har mange minner fra min yngste datter hadde en sånn, nå har jeg et barnebarn som helt sikkert hadde likt det :) Prøver lykken med 16 lodd :)
Gro
grokaas@gmail.com
Unknown sa…
Denne premien ville vært toppen av lykke for 7 åringen min!

Deler og følger! 16 lodd på meg!

(jorisk1@hotmail.com)
Anonym sa…
Prøver lykken med ett lodd;) Siden jeg ikke er med fjesboken eller har egen blogg;) Inspirerende blogg du har!! Hilsen Liv. oliven@mimer.no
Anonym sa…
Heisan!

Så koselig giveaway - vet om en liten som hadde blitt glad for denne... :)

Jeg har delt konkurranseinnlegget fra din til min FB- side og er følger på bloggen, så da krysser jeg fingrene med 16 lodder, jeg! :)

Ha en strålende fin uke!

Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)
Berit sa…
Nå ble jeg sentimental her!! Det var helt uaktuelt å få en sånn da jeg var i målgruppa- til det hadde familien for dårlig råd... Krysser fingre for at et av seks lodd gir vinnerlykke ;o)
mille m sa…
6 lodd til meg) denne ønsker jenta min seg nemlig!! Håper dagen din har vært fin! Hilsen fra Camilla
Anonym sa…
Ønsker veldig å vinne ein ny "sommarvenn" til guttane. =)

ingjohn8479@yahoo.no
Camillaeli sa…
6 lodd til meg - den vil jo være et hit hos mine jenter ;o)
Prøver vinnerlykken, så kanskje vi kan gi den bort til jul! :)

Full pott på meg! :)

Klem
Vibeke
Ja, så må jeg jo nevne at det er mulig å vinne en Furby inne på bloggen min også, for dere som er veldig ivrige på å vinne! :)

Klem
Vibeke
Eg tar 16 lodd. Har delt på facebook. Følger bloggen din. Krysser fingrene. ;-)
Gleder meg til at denne skapningen kanskje er på vei til meg! Klem, Ingvild!
ingvild.johannesen@gmail.com
Anonym sa…
ett lodd på meg - krysser fingrene:)

-tonje-
tmbt@hotmail.com

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen