kristine vikse

Damene var mange på "Sommerkos på Haugalandet" og en av de var motedesigner Kristine Vikse.
Hun fortalte om tanken bak sin design og bedrift. Hun er også kåret til Årets Motespire i Paris. 
En dame med en kjempe herlig energi som lyste hele kvelden!

(bilde lånt av Fabelaktig)

Vi fikk også ta en titt på hennes nyeste kolleksjon som kommer til høsten - "Blackbird".
Hun er også designeren bak barne kolleksjonen MeMini.
Nydelige klær til både liten og stor. 
Og jeg må bare nevne de flotte skjerfene hennes med fotoprint av 6 forskjellige steder i Norge. 
De er i 50% ull og 50% silke, en helt fabelaktig kvalitet. 

(bildet lånt av Kristine Vikse)

Hvert skjerf er også merket med en tag som har fakta om destinasjonen og motivenes opprinnelse.
Kan ikke si noe annet enn --> VAKKERT!

(bilde lånt av Fabelaktig)
Kristine hadde også pakket med seg goodiebager til alle og enhver.
Vi fikk alle et flott silke sjal og et par nydelige øredobber.
Mine øredobber var litt mer fargerike, superkule!

TUSEN TAKK KRISTINE VIKSE!



Kommentarer

TreTette sa…
Så mye fint dere har fått! :)
Denne dama var bare rå - og FOR noen klær! Flotte bilder hos deg. Jeg har allerede begynt å bruke noen av herlighetene som lå i goodiebagen, blant annet det lekre skjerfet fra Kristine Vikse ;-)

Det var så koselig å møte deg på bloggtreffet. Selv om fingrene var stivfrosne og beina skalv var humøret godt og latteren satt løst :-)

Jeg håper vi sees om ikke så lenge. Nå har jeg lagt meg til som følger hos deg og du ligger i bloggrollen min så jeg kan følge deg videre!

Ha en herlig kveld!

Klem
Netta

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen