bryllupsbyrået

I løpet av "Sommerkos på Haugalandet"-kvelden var det flere som hadde gjesteopptredener.
Cathrine fra Bryllupsbyrået kom og fortalte om seg selv og sin bedrift.
"By the way" - en nydelig vakker og super hyggelig dame! 
Hun arrangerer drømmebryllup og eventer som jenteturer, store dager osv. 
på nydelige destinasjoner som feks. i Praha, Italia, Irland og Norge.

(bilde lånt av Fabelaktig)

Cathrine hadde med flotte gaver fra noen av sine samarbeidspartnere, og jeg var så heldig å vinne en flott neglelakk av merket O.P.I som var sponset av gemini frisør på Amanda storsenter. I disse dager planlegger hun en jente-tur første helgen i oktober, da er det også vin-festival på lokasjonen i Italia. Der bor man på en vakker gård, man får delta på diverse aktiviteter og man vil få minner for livet. Mer informasjon kommer nærmere! Følg med på facebooksiden hennes og på instagram - "bryllupsplanleggerencathrine" for mer inspirasjon!


Det lekre smykket hun har på seg er laget av byBenedicthe som gifter seg med "Skal vi danse" Egor i juli.
Bryllupet er det Cathrine som tar seg av - og i følge se&hør så skal prislappen ligge på rundt 350-tusen kroner. 
Det MÅ bli drømmebryllup spør du meg!

Hjemmesiden til Cathrine er "under construction", men er det noe du lurer på tar du bare kontakt på mail.
Håper dere synes dette er spennende - det synes iallefall jeg!!
Så få vi se da om det blir tur på meg første helgen i oktober.
Lysten er iallefall ikke noe å si på!!




Kommentarer

Sååå flott innlegg Veronica!!
Fineste dagen til deg...
Annelise
Anonym sa…
Eg kunne godt tenkt meg å bli med på den turen,men må sjå om eg kan få det til,blir spennende å høyre om den når det er klart❤

Fine dag til deg!
Klem fra Lillian

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen