giveaway

Har du barn eller kjenner noen som har?
Nå kan du vinne en flott leke fra Lamaze.no
Jeg har blitt sponset med denne flotte karen:
Sir Prance a Lot

Hesten Herr Viktigper er en fargerik og underholdende ganger. Barnet kommer til å elske å trykke på den lille ridderen, og de raslende ringene på halen høres ut som galopp. Beina hans har beroligende knuter, og det er aktiviteter i føttene. Herr Viktigper inviterer til lek og stimulerer barnets sanser


Alt du trenger gjøre er å legge igjen en liten kommentar (1 kommentar = 1 lodd)
 innen 10.juni kl.18 så er du med i trekningen. 
Om du vil dele denne giveawayen får du 1 ekstra lodd.
Bruk bildet over! Takk!

Lykke til alle sammen!



Kommentarer

Christine sa…
Så fin og fargerik babyleke da! Full av stimulerende elementer for den lille ;)

Jeg blir gjerne med i trekningen, og trekker 2 lykkelodd. Har en venninne som fikk en liten gutt på fredag, så det kunne jo blitt en kjekk gave å gi :)

Klem fra Christine
Så hyggelig å treffe deg også.Dette var mitt første bloggtreff-og garantert ikke det siste:)
Kjempegøy å møte så mange skjønne bloggere.
Jeg har jo klart å sperre hele aple ID en min..så vi jobber litt med å få den på plass..regner med jeg har instagram om noen dager:)
-Jeg vil også gjerne bli med på giveawayen din også:)
Klem Nina:)
Denne hadde nok prinsessa mi satt pris på, så mammafingrene krysses!

Klem fra Hilde

PS: Ny giveaway hos meg også om du vil være med
Hei:)
Jeg vil gjerne være med, og trekker 1. lodd
For en liten stund siden var jeg så heldig å fikk lov til å ta imot gutten til min beste venninne:)
Lille Jardar hadde digget denne, det er jeg sikker på...

Klem Annelise
HildeR sa…
Så spennende, jeg vil gjerne være med! Deler link og trekker meg et ekstralodd :)

Hilsen HildeR
mari_gull(at)yahoo.no
Anonym sa…
Heisan!

Denne så skikkelig koselig ut! En av mine beste venninder har fått seg en herlig liten gutt, så jeg vet hvem som skulle fått seg en gledelig overraskelse om jeg skulle være så heldig :)

Jeg krysser fingrene med et lite lykkelodd, og ønsker samtidig en HERLIG Juni-uke!

Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)
Anonym sa…
Jeg er med! :-)

Turid Helen
turiiid@hotmail.com
Anonym sa…
Jeg er med og trekker lykkeloddet! :)
mail2snuppa@yahoo.no - Sølvi
Anonym sa…
Denne var søt. Jeg deltar gjerne!
benot@online.no - Bente
nr.15 sa…
Ferdig med egne barn, men har nytt tantebarn på vei, så denne hadde vært kjekk å vinne:)

Kjempekos å treffe deg på lørdag, håper vi gjør det igjen:)

Hilsen Charlotte
Min lille mini giraff på 11 uker vil gjerne vinne denne <3 Superfin <3

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen