Et nytt år er i gang - 2012

Da var vi kommet i gang med året 2012 og jeg gleder meg til forsettelsen av livet med min kjære samboer og vår nydelige hjerte skatt! Vi har kost oss sammen i jule og nyttårs-helga med familie og venner, god mat og drikke og bare tatt livet helt med ro og nytet julefreden. Vi gikk inn i det nye året med ei lita prinsesse som var lys våken. Godt kledd i en god varm dress, med lue og rosa hørselsvern så såg det ut til at hun stor-koste seg med synet av de flotte rakettene og alle naboene som samlet seg utenfor.


I morgen skal jeg blogge litt om noen av de nye "skattene" vi har fått til jul!
Håper du følger med med videre inn i det nye året!!!
Julen er ikke ryddet ut her hos oss enda, 
men på fredag er det 13.dag jul og da ryker den ut..
Litt trist er det jo også - det er så flott med alle lysestakene og julestjerna i vinduene. 
Mørke dager er det jo enda..... Men da får vi bare tenne opp med mange stearinglys 
og gjøre det så koseligt som vi kan!

Bloggen har fått oppgradering....hva synest du???
Legg igjen kommentar under her - da blir jeg glad!
Sees i morgen da... *



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen