Spill og kose kveld

I kveld har vi da hatt den første kvelden uten vår kjære datter, litt rart, men alikevell godt. Vi vet hun har det bra der hun er og at hun har akkurat det hun trenger av mat, drikke, leker og ikke minst kjærlighet
Men jeg må si jeg gleder meg til hun kommer hjem i morgen ut på dagen. 
Vi har hatt et venne-par på besøk og de hadde med seg et brett-spill som ikke vi har spillt før.

TICKET TO RIDE

Så da var det bare sette seg ned å lære noe nytt, spennende 
og morsomt. Og vi digger spillet. 
Så på mandag blir vi rett og slett nødt til å ta turen 
til nærmeste brettspill butikk og kjøpe det. 

Gleder oss!!!!

Kommentarer

Så kjekt med spillkveld :) Var spillet bra? :)
VeroNot sa…
ja, det kan anbefalest på det sterkeste! Jeg skal ut å kjøpe det i gave til min kjære som har bursdag i morgen! :-)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen