Og ut døra forsvant hu...

Da har jula kommet seg ut døra her hos oss også, 
en dag før jeg egentlig pleier å "hive" den ut.
Men dagen i morgen har andre planer så da måtte vi bare trå til i dag.
Det ble MYE mørkere.....savner lysene....  Men det gir jo meg bare en god grunn til å ta en tur på IKEA og fylle opp lageret mitt med t-lys. Så i morgen blir det en tur - kanskje jeg finner noe annet også.....HVEM VET?!!!!

Vår lille prinsesse leker så fint aleine på gulvet



Et julefritt kjøkken med ENJOY bokstaver

"Enjoy your meal"


  Nå har stillheten senket seg og jeg slapper av med levende lys i hele stua! 
Håper du har en flott januar kveld. 
Kjenner det begynner bli litt kaldere ute....får "fyre" litt mere med ovnen her...
 ENJOY!!


** Vi sees **

Kommentarer

Utrolig sjarmerende med skråvinduet på kjøkkenet!

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen