Nye skatter i heimen

Vi var så heldige å få mange nye skatter til jul! Her kommer et lite bildreras.

Av min "tantegutt" fikk vi LOVE blomstervase 
og en LIFE blomsterpotte fra Black Design


Ei god venninne fra trøndelag gav oss et flott skilt om FAMILY


Naboene "vegg i vegg" ser vi har klart å lage et godt hjem 
og vi fikk et flott skilt med teksten:
"Bless Our HOME With Love And Laughter"


Jeg fikk et par I*C*U boots til jul av min kjære!! 
Flotte å se på, varme og gode å ha på!



************

 En flott snøkule med en engel inni fikk vi også av et vennepar!


Av min kjære datter, som digger å danse til musikk, 
fikk jeg 2 Music Angels friendz. 
Så nå har jeg en i stua - bedre lyd på pcèn og en på soverommet. 
Om morgenen har vi kosestund før vi står opp så da er det godt 
å kunne høre musikk på radio via mobilen.
  Det liker prinsessa og hun danser i senga.
En bra start på dagen!

Fikk også mye Hardanger bestikk av merket ANITA
12 kake-gafler, 2 kakespader, 6 is-skjeer og en is skje.



I år hadde jeg faktisk ikke så mange ønsker på listen til nissen, 
men en av de tingene jeg har ønsket meg i mange år kom endelig inn i denne heimen. 

Bohemia Silence Lysestaker

NYDELIGE



Fikk mye annet fint også men lista vil bli så lang, så til alle sammen
TUSEN TAKK FOR ALLE JULEGAVER!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen