Hipp, hipp Hurra!

" Hurra for Deg som fyller ditt År, 
Ja Deg vil vi Gratulere!!! " 


For 39 år siden ble min Kjære født og dagen i dag startet med bursdags-sang og kake på sengen. Vår lille prinsesse lå og koste seg med pappaèn da jeg kom inn med kaken og hun satte store øyne på den fine kaken med lysene som brente. Hun hadde også vert å "kjøpt" gave til pappaen sin som fikk etter-barberings krem, sesong 4 av serien "Heroes" og selvfølgelig en stor plate med melkesjokolade som pappa`n er så veldig glad i.


Dagen i dag ble feiret med den nærmeste familie 
(min familie) da hans familie bor i trøndelag.
Han fikk flotte tulipaner av min mormor, 
et flott hjemmestrikket pledd av søsteren min og gutten hennes.
Av min mamma og pappa fikk han brettspillet 
" Tiket To Ride - Europa"


Så det ble en runde med spilling før søster og tante-gutten min reiste hjem igjen.
Tror min Kjære har hatt en flott dag og har kost seg sammen med oss.
Nå er oppvask-maskinen ferdig, jeg er ferdig og sengen venter.
Sov godt - sees en annen dag!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen