Give Away hos Dryss

Når jeg surfer gjennom blogg-listene mine så dukker det alltid opp andre blogger som også er veldig intressante. Jeg elsker å lese blogger, skulle ønske det kunne vert jobben min. Man får så mange gode ideèr og tips til så mange forskjellige ting som alt fra matlaging, rengjøring, slanking, tros-retning, barneoppdragelse, aktiviteter, interiør, butikker, gjennbruk osv. Det er så mange fantastiske gode blogger der ute - nei, jeg er ikke en av de når jeg ser på proffene rundt om i Blogglandia. 
Fantastisk at det er så mange som vil gi av seg selv på så mange forskjellige måter. Og en måte å gi på er jo selfølgelig Give Away !!!
Denne ganger her er det bloggen Dryss som vil gi bort en flott kritt-tavle fra Design Letters
Er ikke tavlen lekker??? 

Du kan få den med  gul, grønn eller turkis ramme.

Bli med du også å få muligheten til å vinne HER !!!!!
Og ikke glem å faktisk lese litt inne på bloggen 
- kanskje DUogså får gode ideer og tips! 

Lykke til!!!


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen