de sier

"det enkle er ofte det beste"

Jeg var innom Rema 1000 og det var liksom noe som ropte på meg i blomsterhjørnet.
Der sto disse flotte blomstrene med betong potte. Jeg likte det jeg såg og jeg tok opp den ene, kikket på prisen og ble veldig usikker. Måtte ta turen i kassen for å høre om det var rett pris - og det var det! Jeg løp og hentet meg en handle vogn og vips hadde jeg 4 nye flotte planter; med betong potte til den nette sum av 49,- pr stk. Me like! 


You like??

Ha en fin fredagskveld!!
I morgen er det feiring av 2 åringen! 
Alle hjerter gleder seg!





Kommentarer

Hiltonfruen sa…
Liker veldig !! for et knall
kjøp:) Gratulerer med 2 åringen og ha en kjempefin feiring:)
Klem Monica.
fam gab sa…
Yes I do :-) Veldig kule!
Lykke til med bursdagsforberedelser =)
Kule blomster.

Vet du, her har vi ikke blomster og planter... mannen i huset er hyper allergisk, og min gode vane med å kjøpe blomster hver fredag forsvant ut i det vi flyttet sammen. Så jeg gleder meg til våren og uteblomster :)

Ha en hyggelig bursdagsfeiring og helg
Unknown sa…
Kjempefine. Jeg har kjøpt samme som den nederste :-)
TreTette sa…
Den nyeste blomsten vår, i anledning fødsel, kommer også fra Rema.. ;) Jeg liker dine veldig godt, og særlig pottene! :) God helg..! :)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen