noen ganger

(bilde funnet på facebook)

Jeg er som de fleste - bare et menneske..



Kommentarer

Fabelaktig sa…
Herlig bilde og så sant så sant :)

Fin tirsdag, søte du!
klemklem
Spirea sa…
Så nydelig at du skrev et sånn et innlegg da - for det er jo sant. Vi er alle sårbare innimellom og alle trenger en hånd å holde i...
Takk for alt du deler her på fine bloggen din. Jeg får ikke besøkt deg like ofte som jeg vil - men jeg koser meg her når jeg først er innom. Jeg har travle dager, henger nesten ikke med alltid...for mye med studiet for tiden, og er litt sliten - men det tar seg vel opp i april eller noe ;) hehe...ønsker deg en god uke videre - og du? det VIL ordne seg ;) klem
Nå er det min tur til å sende deg en stor klem!! <3

Tusen takk for gode ord i en vanskelig tid.. Betyr uendelig mye!!

Ha en fin helg :-)
Varme klemmer

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen