"ekte"

I går på en ellers så kjedelig lørdag så satt jeg og kikket på facebook da det dukket opp en ny status fra Happylines.no. De gir av og til ut wallstickers til noen heldige og da jeg klikket meg inn på bloggen deres fant jeg navnet mitt! 
HURRA!!! 

Denne har jeg ønsket meg lenge, men når en er uten jobb er ikke lommeboken den tykkeste så jeg er super glad for at jeg ble den heldige!

TUSEN TAKK HAPPYLINES.NO

Hvilket forhold har du til wallstickers?

Her er det skikkelig snøstorm i dag så det er innekos som gjelder.
Heldigvis er min lille feberfri i dag! HURRA!

Ha en fin søndag!



Kommentarer

Anonym sa…
Heldige du er,det kommer til å bli knallfint på veggen:)det er deg så velfortjent!

Fin kveld til deg!
Klem klem
Lenes blogg sa…
Gratulerer...så gøy å vinne. Her i huset er det barne rommet som har veggdekor. Kjekt å kunne bytte ut tema når de blir eldre. Det er mange fine tekster og motiv som kan brukes andre steder i huset og. Titter litt rundt
Fabelaktig sa…
Gratulerer! Den wallstickeren er såå kul!

Ønsker deg en fabelaktig start på uken!
Stor klem
-Maia

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen