endelig

Ting man bruker hver dag er veldig kjært for mange av oss. 
Og siden vi er de vanedyrene vi er,
 så er det ikke enkelt å bare switche over til en annen av samme sort.
Og for ikke å forvirre dere alle; akkurat nå snakker jeg om pc/laptop/mac osv. 
Min har vert "borte" (les: på reseperasjon) i nesten 2 uker.
Det var jo ikke noe galt med den nei - det var strømkabelen.
Men dyrt var det alikevell.


Men det viktigste er at nå er den hjemme igjen her den hører til!

Har dere også slike følelser for arbeidsverktøyet ditt??
For det er jo det det er - hoved verktøyet til oss bloggere.

Ha en finfin kveld!




Kommentarer

Nennes sa…
Ja, min sønn snublet med min pc, knuste og alle bilder og Mail borte......
Da hadde vi ikke tatt sikkerhetskopi på lenge....uff
Men sånn er det :)
Ha en fin kveld.

Klem :)
Annfrid sa…
Ja pc er viktig. Både på jobb og fritid. De inneholder så store verdier:-)

Klem Annfrid
Fabelaktig sa…
Nala spiste opp strømkabelen til mannens laptop her.. hihi! Jeg husker jeg bare var glad det ikke var min. Takk gud, så har jeg 2 laptoper og 1 mac å jobbe fra så jeg skal være sikret... hihi!

Ønsker deg en fin tirsdag - her er jeg hjemme og syk for andre dag. Omgangsyke og alt det herlige det innebærer. Heldigvis har jeg min aller søsteste Nala som passer på *smiler*

klem
-Maia

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen