opplevelser

Stor by opplevelser:

Paris er Frankrikes hovedstad og på folkemunne kalles den "kjærlighetens by".
Jeg har vert en gang i Paris, men da som 16 åring, men fikk allikevel oppleve mye av byen og det den har å by på. Deler mer enn gjerne mine lille reise-tips med dere.
"What to do" in Paris:
via
Eiffeltårnet er vell den største attraksjonen i Paris og jeg kan anbefale turen opp dit.(til og med om du har høydeskrekk) Jeg gjorde det! Fantastisk utsikt og et minne for livet. Notre Dame
Paradegaten Champs-Elysees fører deg opp til Triumfbuen, mange flotte fotomotiver om du er glad i å bruke kameraet. Trappene opp til Sacrè Coeur er mange, men det er verdt å ta turen. På høyden bak den berømte kirken er det veldig koselig gater å spasere i. Men pass på lommebøkene! Om du er i humør for shopping må du ta turen innom Galeries Lafayette, et 7 etasje stort kjøpesenter, (om de da ikke har endret på noe). Ferske Croissanter til frokost og gjerne en ekte fransk løksuppe er noe av delikatessene man bør smake i Paris. Lysten på å reise til Paris?

via

via

 Og så kommer vi til en av mine drømmer - New York!!!

Der har jeg aldri vert, men jeg SKAL!
En gang i fremtiden, om ikke så altfor mange år...
Drømmer er viktige, men å oppfylle de er enda viktigere synest jeg!

New York...hva skal jeg finne på der da mon tro?
via

Har du noen tips til meg??
Kom med de!
Uansett kan man finne billige flybilletter til New York lang tid i forveien!

Kanskje eurojackpoten slår inn og jeg kan reise til New York!
Det hadde vert noe det ja.. hehe..
Ha en finfin fredag!
Sponset innlegg.



Kommentarer

Nennes sa…
Har lyst dit ja, mitt drømmested er Hawai og Australia :)

Ha en fin kveld,klem :)
Vi har jubilieum her i huset til neste år, så da går turen i alle fall til New York. Vi har vært der en gang tidligere, men da var jeg gravid med bekkenløsning, så shopping og pulsen I New York har jeg tilgode å oppleve.

Akkurat i kveld har jeg yst til å bestille tur til syden i påsken :) Samma hvor, bare det er varmt
lillpastill sa…
Å jeg elsker både Paris og NY! Jeg trenger så sårt å reise tilbake.. Da jeg var i NY var det stort sett shopping på agendaen, men litt sightseeing ble det jo så klart.. Er det en som har tips om denne byen, tror jeg det må bli Maia. Hun skrev et eget innlegg for ikke så lenge siden.. Ta en titt der.. Ellers kan du sjekke ut tipsene til Cath in the city, tror hun har skrevet noen lister med to do`s hun også :)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen