mitt hjerte

Min nydelige datter Em fyller 2 år i dag på selveste Valentines Day.
Og heldig som hun er så er det karneval i barnehagen i dag
og jeg har for første gang i mitt liv satt meg ved symaskinen og sydd kostyme til henne.
Og det er jo en selvfølge at kostymet hun har fått er et hjerte, eller skal se ut som et hjerte.
Hva synest du?? Var hun ikke fin eller?
Hun er mitt nydelige hjerte!
*smiler*



Og dere skulle sett ansiktsuttrykket hennes da hun kom ned i stua i dag kl.06.
For der sto dette:


En rimelig fornøyd 2 år gammel jente kan en si! 
Varmer mamma hjertet å kunne glede slik.

♥ Ha en finfin Valentines Day 


Kommentarer

Nennes sa…
Åååå, så nydelig da :)

Gratulerer!

Ha en super dag, klem :)
Anonym sa…
<3 <3 Nydelig jente med herlige foreldre. <3 Klem fra gudmor
Det var en mega hyggelig kostyme...
Mammas vakre hjerte på alle hjertes dag...
Nydelig!

Gratulerer med 2 åringen <3
Klem
Fabelaktig sa…
For ett varmt og herlig innlegg og vesla di er nydelig *lillehjerte*

Ønsker deg en herlig alle hjerters dag, fine du <3
-Maiaklem
Anonym sa…
Nydeleg kjøkken og rette plassen på kjøkkenet å ha det:)) Gratulera så masse prinsessa med dagen <3.

Klem fra mormor <3
idamoren sa…
Hipp hurra for lille hjertet ! Så nydelig hun er! Og så flink mammaen har vært! Syr du kostyme til meg til nesteår? ;-) hihi...
Ha en fortsatt flott valentisday og bursdag! :-) Klemz
Så vakkert lite hjertebarn! <3
Gratulerer så masse med dagen til den lille snuppa!
Nydelig lekekjøkken i skjønne farger - tenker mor kommer til å bli varta opp med de lekreste rettene ;)

Ha en fin helg!

Klemmer
bevaremegvel sa…
Du er jo kjempeflink til å sy, og så har du aldri sydd før? Imponert!
Herlige kjøkkenet, kan tenke meg hun ble fornøyd ja.. :)
Klem

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen