"Maia-magi" del 2

Som dere leste på forrige innlegg om Førjulskos på Lillestrøm så startet det hele hos
Zanz - ikke som hos naboen. Etter litt champagne og endel shopping spaserte vi over til Folkets Hus der vi alle samlet oss for juleverksted, deilig mat og fantastiske forretningskvinner.



Maia hadde satt i stand med 3 forskjellige aktiviteter:
Lage vaniljeestrakt, lage hjerte sukkerbiter og dekorere cupcakes.
Veldig moro å få lov å delta på nye ting.
Og så er jo mye av det veldig enkelt også - så takk for god inspirasjon!

Så var det duket for en herlig buffè av nydelig mat som "Mamma-Fabelaktig" hadde laget.


Nydelig god mat, synd man blir så fort mett. Jeg spiste litt ekstra jeg, før vi satte oss i bilen og skulle nyte kjøreturen hjem til min gode venninne som bor i Skien = Vibekè med bloggen Et levende hjem

Etter maten var fortært så ventet flotte, vakre og inspirerende kvinner med sine foredrag.
Jeg kan nevne:

 Manuela fra Passion 4 baking - en fantastisk jordnær dame!
Den siste boken hennes så jeg så vidt på da jeg var på messen her i Bergen, 
og den er forøvrig på min ønskeliste til jul!

Manuela bilde

Eli fra Love is green - som forøvrig fikk nok å gjøre under treffet da alle ville ha lysene og kremene hennes! Flotte produkter!

Love is green bilde

Lise som driver Festfabrikken,no og Partyplanner var også der med sitt store smil og artige foredrag!



Ann Kristin som driver Lille Himmel og Ruth & Rudolf - fyrverkeri av en dame.
Fantastisk stå på vilje!

Benedicte som er smykkedesigner og står bak smykkene Secrets by B - en rolig dame med en enorm vilje til å får det beste ut av dagene. 


Aina fra Woods Agenturer  - enda en historie som setter spor. 

Alt i alt så gikk det igjen fra de fleste: 
- Ha tro på det du gjør!!!

Alle damene hadde hver sig historie å komme med og det var veldig spennende å høre på de!
Mange ord og uttrykk som satte spor i mange av oss 40 damer som var tilstede.
Har du ikke hørt om noen av disse flotte damene før så kan du jo bare klikke 
deg inn på linkene og lese mer om hver av de. 
Det er absolutt verdt å ta turen innom!

Alt i alt - en veldig FABELAKTIG kveld.
Håper jeg får delta på flere slike flotte kvelder!









Kommentarer

Fabelaktig sa…
Fantastisk fine innlegg :)

Jeg er så glad for at du kom!

KLEMKLEM ♥
Fabelaktig sa…
Fantastisk fine innlegg :)

Jeg er så glad for at du kom!

KLEMKLEM ♥

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen